"Τμηματοποίηση της Πελατειακής Βάσης και πώς Χρησιμοποιείται
για την Δημιουργία Αποτελεσματικού Στρατηγικού Πλάνου"

Διοργανωτές

Financial Academy

Financial-Academy ξεκίνησε τις δραστηριότητές της, τον Ιούνιο του 2010 με σκοπό να παρέχει εκπαίδευση στους επαγγελματίες της αγοράς από άλλους καταξιωμένους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται είτε στην ελληνική αγορά είτε εκτός αυτής.

Σκοπός της εταιρείας είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο πεδίο γρήγορης επιμόρφωσης γνωστικών αντικειμένων με σκοπό την αποτελεσματική εφαρμογή τους στην πράξη από τους συμμετέχοντες στα επιμορφωτικά σεμινάρια.

Η διάδοση αξιόλογης γνώσης και εμπειρίας από εξαιρετικούς επαγγελματίες στο ευρύ ενδιαφερόμενο κοινό των επαγγελματιών σε λογικό κόστος είναι η πρόκληση στη δεκαετία που ανοίγεται μπροστά μας.

Μέχρι σήμερα η Financial-Academy έχει οργανώσει 12 Συνέδρια.

  1. Private Equity Forum - Οκτώβριος 2010
  2. Gaming & Social Responsibility Forum - Φεβρουάριος 2011
  3. Business Analytics Forum - Μάρτιος 2011
  4. Wealth Management Forum II - Μάιος 2011
  5. Fund Strategies Forum IV - Νοέμβριος 2011
  6. Investments Forum II - Δεκέμβριος 2011
  7. Business Analytics Forum II - Απρίλιος 2012
  8. Wealth Management III - Μάιος 2012
  9. Private Equity & StartUps Forum II - Ιούνιος 2012
  10. Find a College - Σεπτέμβριος 2012
  11. Fund Strategies Forum V - Σεπτέμβριος 2012
  12. CRM Analytics - Νοέμβριος 2012

Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στα συνέδρια της Financial-Academy.eu
επισκεφτείτε το www.EuropeanForums.eu




Customers DNA

Η CUSTOMERS DNA αποτελεί μια εξειδικευμένη επιστημονική κοινότητα που έχει συγκεντρώσει κορυφαίους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες στον τομέα του CRM & Customer Intelligence.

Έχοντας ως κύριο στόχο την καινοτομία που προκύπτει μέσα από τον επιστημονικό διάλογο, αλλά και τον διαμοιρασμό και ανάπτυξη της γνώσης πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο, υποστηρίζει επιπλέον άλλες εταιρίες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών ανάλυσης δεδομένων, με στόχο τον σχεδιασμό υποδομών και την εφαρμογή/υποστήριξη της πελατοκεντρικότητας σε επιχειρηματικό και στρατηγικό επίπεδο.

Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την CUSTOMERS DNA είναι:

  • Άμεση συνεργασία με Έλληνες και ξένους ειδικούς σε θέματα CRM & Customer Intelligence, με πολυετή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης, κυρίως στους κλάδους της τηλεφωνίας, της λιανικής τραπεζικής και του λιανεμπορίου.
  • Έλλειψη εξάρτησης από συγκεκριμένα λογισμικά με δυνατότητα υποστήριξης οποιασδήποτε υπάρχουσας υποδομής.
  • Υποστήριξη εξωτερικής συνεργασίας όπου αναλύονται 'ανώνυμα' δεδομένα πελατών σε υποδομές της CUSTOMERS DNA με χαμηλό κόστος και χωρίς να απαιτείται επένδυση σε προσωπικό, hardware & software.
  • Δυνατότητα 'Proof of Concept' στο οποίο υποστηρίζεται η υλοποίηση πιλοτικού έργου εντελώς δωρεάν, χωρίς δέσμευση για υποχρεωτική μετέπειτα συνεργασία.



www.business-analytics.gr

Το BusinessAnalytics.gr έχει σκοπό να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους στις επιχειρήσεις (ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους) για τα οφέλη, τη χρησιμότητα και τις εξελίξεις στο χώρο της Επιχειρηματικής Ευφυΐας στο παγκόσμιο περιβάλλον και στην ελληνική αγορά.

Το site προσφέρει καθημερινή ενημέρωση με τελευταία νέα και ειδήσεις καθώς και συνεντεύξεις από επαγγελματίες του κλάδου στο χώρο των Business Analytics (BA). Στην ύλη του site περιέχονται επίσης case studies και white papers με χαρακτηριστικές εφαρμογές των ΒΑs.